maanantaina, marraskuuta 03, 2008

Puhallettu 60 sekunnissa


Siis ei todellakaan =) Ekalla kynttilänsytytys kierroksella Miko ei suostunu puhaltamaan, ei sitten millään. Toinen vieraskierros sit auttoi, kun kuvioihin tuli apupoika Onni.

Pidettiin siis yhdistetyt synttärit, mun 30 jotain ja Mikon 3weet. Lahjoja tuli sopivasti ja ennenkaikkia sopivia. Mulle tuotiin kynttilöitä, mitä mä oon "toivonukin", koska täällä maalla niitä menee koko ajan. Miko sai muutaman auton, kaivurin, kyniä ja värityskirjan... Rahana oli toivottu, koska Mikolle tarvii ostaa isompi turvaistuin autoon. Toivetta oli noudatettu ja penkki pistetään tänään tilaukseen! Kiitos kaikille!

Mä sain isännältä Vellamo -kaulakorun sekä korvikset. Kuten tossa kuvassa, mutta pronssia. Se on kyllä tosi ihana. Ei siis ihan toivoton tapaus toi mun mies <3


Tässä vielä juhlien rinsessa =)

Ei kommentteja: