keskiviikkona, huhtikuuta 29, 2009

Onks mopoa näkyny?

Tiedättekö sen tunteen, että "nyt on mopo lähteny käsistä"? Mä en, koska niinhän ei käy mulle KOSKAAN =)

Jostain syystä mä oon viime aikoina ostellu aika lailla askartelukamaa, vaikka eihän mulla ees oo aikaa mitään tehdä!
Tänään tuli paketti Paperinauhasta... Tossa on 3 erilaista vihkosta papereita, kukkasia, nappeja, pari leimasinsettiä sekä tarranauhoja. Papereita jo selailin ja leikkuroinkin, tosi ihQuja niissä olikin!

MM:n slice

Tän ihanuuden tilasin jo varmaan pari kuukautta sitten eBaysta. Kävi vaan harmillisesti, että tuo leikkausalustassa käytettävä liima oli matkallaan ilmeisesti jäätynyt, koska se oli muuttunu kumiks =(

Omaa saamattomuuttani sain aikaseks vasta viime viikolla tilattua uutta limaa ja pääsin kokeilemaan. On se kyllä aika hauska. Vielä jos tohon joskus pystyis ite tekemään kuvioita, niin ois aivan huippu peli!

Kuvioita saa siis ostaa muistikortilla ja jokaista kuvioo saa tehtyä 1-4" kokosina.

EDITTIÄ: siis tuo ylempi paketti Paperinauhasta ja aiemmin tilattu Liima tuli Heinikasta

Ei kommentteja: