keskiviikkona, lokakuuta 31, 2007

Voi ryydytys!

Juu, edellisen postauksen jälkeen mä oon ollu flunssassa n. viikon =( Nenä on öisin ihan tukossa, mutta sentään onneks päivisin "saa" niistää, että tulee ulos sieltä... mitä lie sitten =)

Mikolla huomasin pe-la aamuyöstä myös kuumetta ja sillekin tuli nuha. Se ei tosin kyllä niiskutellu kun pari päivää, pääsi helpolla.

Ma aamuna just kun ollaan lähdössä maalta liikkeelle, hoitotäti soittaa, että on kipeenä, vie Miko varapaikkaan päiväkotiin. No juu ei siinä mitään, ovat melkein vierekkäin, mutta Miko on tottunu nukkuun päiväunet ulkona rattaissa ja eihän se päiväkodissa tietty onnistu.

Stressaantunein fiiliksin pojan sinne vein ja päivä menikin ihan hyvin. Oli nukkunukin päiväunet ihan hyvin.

Tänä aamuna se kai heräs vähän kesken ja kiukkus mulle koko aamun ja hoitomatkan. Hoidossa sitten taas alko vähän itkuttamaan ja oli kuulema eilenkin aamulla vähän, mutta oli sylissä rauhottunu kyllä heti. Luulen, että pienelle rauhalliselle pojalle 16 lapsen päiväkoti ryhmä voi olla vähän turhan eläväistä.

Ollaan yritetty saada jostain järkevää nettiliittymää, mutta eihän tonne näreeseen mikään piuha kulje *prkl* Nyt surffitaan kännyllä, joka on tooooooodella hidasta, kun ei oo ees 3G aluetta. Noh, kyllä sillä ny sähköpostin tyhjentää ja laskut maksaa. Eipähän oo tili tyhjä niin nopeesti =)

Viikonloppuna meille onkin tulossa kakkuvieraita. Ajattelin tehdä Mikon kakkuun traktorin kuvan marsipaanista.

Mulla on muuton jäljiltä hukassa yks lehtikotelo, jossa on mun just investoimat OTTOBRE lehdet. Tän siitä saa, kun on varasto ja varasto ja varasto ja pari lisähuonetta...

Mahan osalta viikkoja on vähän yli 28 ja kaveri aikoo tulla mun navan läpi. Voin kertoo, ei tee höpöä...

Ei kommentteja: