torstaina, toukokuuta 14, 2009

Voi räkä!

On taas enempi vähempi ollu yskää ja nuhaa meillä kaikilla. Ite oon jo suht selvillä vesillä, mutta Miko on nyt ollu tukkonen parina yönä ja Julian kanssa kävin eilen päivystyksessä: silmä- sekä korvatulehdus =(

Se on niin käsittämätön pieni emäntä, kun siitä ei huomaa ollenkaan. Syö ja nukkuu ihan normaalisti ja touhuaa kovasti.

Isäntä on just matkalla hakemaan Mikolle uutta sänkyä. Netin kautta bongasin semmosen puoliparven, eli kuten kerrossänky, mut se on n. 120cm korkea. Alhaalla ei oo toista sänkyä, siinä on verhot, että sinne voi sit vaikka jonkun majan rakentaa.

Kovasti Miko sitä odottaa ja meinas kyllä, että uskaltaa siellä nukkua, mut saas nähdä miten käy. Korkeat hyvät laidat siinä kyllä on, rappusten kans tarvii vähän varmuutta harjotella. Tosta saa onneks tavallisenkin sängyn tehtyä, jossei tää parvielämä otakaan onnistuakseen.

EDITTIÄ: tommonen sänky pojalle tuli. Ja kyllä se siellä nukkukin, kurkkukipu tosin vähän vaivas =(

Viimestään sitten tossa kesäloman aikoihin kokeillaan, josko Julia suostuis pysymään jo "isojen tyttöjen" sängyssä, pääsis sekin sit pois kaltereiden takaa =)

Mä oon kait rikkonu työkoneestani ton päivitys -nappulan, koska ei tunnu päivittyvän oikein toi mun seuraamien blogien lista. Hö =(

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Odotahan vähän kun ensin mun eksynyt kamera osaa palata kotiin. Sit kyl alkaa taas blogi päivittyä. =) Uutta ja kivaa odotettavissa...