keskiviikkona, kesäkuuta 09, 2010

Hop hop!

Nyt olis tulokkaalle hankittu vaatteiden ja muiden peruskamppeiden lisäks vaippoja, pyllypyyhkeitä, tutti ja pesuaine. Sopis alkaa tulemaan =)Aikaa nyt olis vielä n. 1,5 viikkoa jäljellä, mut mä kyllä jo tahtoisin tästä pallosta eroon... Kuukaudet on menny tosi nopeesti. Siitä kertoo varmaan sekin, että lapselle ei oo ehditty ees työnimeä keksimään ja kohtahan sitä joutuu jo sitä oikeetakin pähkäilemään...

Kätevä idea, vyyhdinpalli =D tosta ympäriltä oli kätevä keriä, sai istua lattialla. Toisenkin kätevän tavan keksin: semmosen levitettävän pyykkitelineen "lisäsiipi". Siinäkin vyyhti roikku tosi hyvin. Ja mun mitalle oli sopivalla korkeudella.

Sain eilen valmiiks ikuisuustyöltä tuntuneen sinisen lehtikuvioisen huivin... Ja kuten mä aloin silmukkamäärästä arvelemaan, olin tehny kuvion väliin ylimääräsen reikäkohdan. Niinpä huivissa on ihan liikaa silmukoita, eikä tuo alkuosa anna myöten niille niin kuin pitäis. Viimesellä kerroksella silmukoita oli vähän yli 1200 ja päättely vei n. tunnin =O Laskeskelin, että työssä on varmaan n. 300-400 silmukkaa liikaa =) Ehkä sit ens kerralla mä osaan...

Ei kommentteja: