maanantaina, helmikuuta 23, 2009

Meillä on kotona tämmönen teltta, jossa on palloja. Se olikin varmaan vuoden pois ja nyt siitä on kyllä kovasti tykätty kun se on taas kasattu. Onhan se ehkä "vähän" suppeeempi kun HopLopissa, mut... =)

Sukkia on valmistunu kolmet mustat perussukat.

Tässä käytössä aiemmissa postauksissa esiintyny haalari. Se jotenkin näytti pieneltä, mut taitavat nuo vauvatkin olla syntyessään aika pieniä =)

Tein viikonlopun aikana Julialle haalaria mambosta, toinen hiha on vielä vajaa. Toivon mukaan sille ei käy tyylilleen uskollisesti, vaan se tulee valmiiks ennen kun talvi / pakkaset on ohi.

Mä oon viime päivinä surffaillu erilaisilla askartelublogeilla ja kyllä ihmiset on sitten taitavia käsistään! Ihan mielettömiä kortteja. Omat tekeleet on kyllä aika räpellyksiä... Tästä motivoituneena mä tilastin eBaysta semmosen leikkurin ja siihen sabluunoita. Katotaan, mitä mieltä mä oon siitä, kunhan se on rantautunu.

Ei kommentteja: