torstaina, syyskuuta 08, 2005

Yhdistyyhän ne hiljalleen

Otin itteeni niskasta kiinni ja päätin yhdistää lapsen 5 neuletakkia. Loppusuora häämöttää jo, mutta voi kiesus on puuduttavaa hommaa...

Vihreäsävyinen on Satu-lankaa, v.sin maximaa, kirjava isoveli coloria, sin-vihreä on pirtaa samoin kun beige-ruskeakin. Hyvin oon saanu lankavarastoja pois kaapista.



Tänään ahkeroin myös 4 manttelia galgoille Espanjaan --> http://www.kulkukoirat.com/Galgo.htm



Kukkakuosilla tulee vielä 2 beigeä manttelia, lisäks mulla on ruudullista fleeceä, josta tullee yht. 6 takkia. Oon neulonu tuonne Espanjaan myöskin mantteleita, nyt niitä on 11 ja odottelevat viimeistelyä.

Kaverin käppänätakki myöskin otti ja yhdisty, nyt se odottaa tossa MUN hyväksyntää, että onko se mun mielestä tarpeeks hyvä...

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Enpäs ollut kuullutkaan tuollaisesta koiratakki jutusta. Hyvä kun olit laittanut linkin niin asia selvisi. Laitetaanko ne takit kulkukoirille päälle ja sitten ne taas saa kulkea omia teitään, vai mitä sitten tapahtuu kun ne on saaneet takin?

Ninalandia kirjoitti...

Itseasiassa... mä en edes tiedä =)

Mutta en usko, että ne ns. kulkukoirille menee. Galgoille on Espanjassa useita yhdistyksiä ja löytötarhoja, joten olettaisin, että takit menis niissä oleville koirille.

Galgoja käytetään Espanjassa metsästykseen ja kauden jälkeen niiden kohtalot ovat aika karuja =(