perjantaina, heinäkuuta 21, 2006

Olipa nopeeta!

Ostin eBaysta viikko sitten kassillisen bambupuikkoja ja jo eilen tuli kotiin lappu, että ne oottaa postissa! Nopeaa toimintaa kiinan päässä. Huutelin samalla koko setit sukkapuikkoja, pyöröjä sekä pitkiä puikkoja. Ite puikot ei maksanu juuri mitään, olikohan 10e, mutta postikulut oli sitten 30e. Silti mun mielestä aika edullinen paketti. Nyt sitten saan heitellä/myydä noita vanhoja pois. Mikäli musta tulee bambujen ystävä, vielä en oo ehtiny testaamaan. Huuto.netissä näyttää joku tekevän tiliä näillä...

Ostin myös kerän pinkkiä Tenneseetä. Mitähän lie siitä tulee isona...

Koirapaidasta loppui lanka tietysti, mutta autuaallisen googlen avustuksella bongasin blogin, josta saanen aika samanlaista mohairia. Uskon sen passaavan tuohon. Tai no, muutakaan ei ole tarjolla.

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Heii, millaset noi kiinan puikot on olleet käytössä - siis joko ne on testattu? Huuto.netissä kattelin jokin aika sitten minäkin jonkun ilmotusta moisten myynnistä, aika erä näytti olevan kaupan, mutta kun ei laadusta ollut mtn tietoa, niin en tarttunut huutolappuuni (jota mulla itse asiassa ei edes vielä ole, täytyiskin luoda tunnukset ko. sivustolle). Mutta Sun arviointiin luotan kyllä, joten mielenkiinnolla jään orottelemaan lausuntoa =)

Ninalandia kirjoitti...

No mä en oo testannu vielä kun varmaan yhtä pitkää paria... ne on ihan kivat. Kevyet. En oikein vielä osaa mitään muuta sanoa.

Pyöröissä on se puikko-osa lyhyempi mihin mä oon tottunu, se varmaan vie hetken aikaa totutella.

Mä ostin nuo tosiaan ebaysta ja oli halvat. Postikulut oli suurimman osan kuluista. Huuto.netissä näytti olevan aika hinnat...

Altocumulus kirjoitti...

Huomasin saman ilmon huuto.netistä. Ei kyllä kannata sieltä ostaa, jos vaan pystyy ebayta käyttämään. Itsekin puikkojani odottelen ja oli kyllä niin helppoa maksut yms.
Ihan periaatteesta mua ärsyttää tuommoinen puikkojen kaupittelu kun selkeästi koitetaan tienata euroja itselle. :(