torstaina, toukokuuta 07, 2009

Sukkia ja kortteja

Nää toffee-suklaa sukat on valmistunu jo joku aika sitten 7 veikan raitalankaa. Noista raidoista mäkin tykkään, jättiraita ei oo oikein mun mieleen. Mä tykkään tehdä sukista samanlaiset ja tän langan kanssa ei ollukaan mitään ongelmia.

Nää ihanuudet, kesä -sukat valmistu ihan just äsken! Piti oikein mennä ulos kuvaamaan, et sais värit mahdollisimman lähelle oikeeta! Ei toi oranssi kyllä ihan noin räikeä ole, mut sukat on oikeesti tosi ihQut pirteet!

Parina iltana leikkailin, liimailin ja väritin ja tuloksena oli äitienpäivä kortteja. Jossain vaiheessa meinas vähän epäluulo syödä miestä, mut kyllä näistä ihan kivat sit tulikin.

Mulla on muutamana iltana ollu semmonen inspiraatio ja fiilis, et alan setvimään ns. työhuonetta, vaatehuonetta, muksujen vaatteita tai leluja. Mut on se onneks menny ohi, kun oon ihan rauhassa pari tuntia sohvalla istunu =)

3 kommenttia:

Jaana kirjoitti...

Kauheita tommoset siivousfiilikset. Minä en tänään pystynyt vastustamaan, joten puunasin paikkoja aamupäivän. Ja näkyykö se missään? No, ainakin ite tietää tehneensä jotain kun pari riepua kuivuu vessassa!

Ninalandia kirjoitti...

Ei vitsi, liekö se sitten joku ikääntymisen oire tuo, että siivoomisen vastustuskyky vähenee =O

Jaana kirjoitti...

Joo. Varo vain!