perjantaina, syyskuuta 24, 2010

Ero tuli...

Niin siinä sitten kävi =(

Pidemmän aikaa on ollu välillä vaihtelevan viileetä. Eilen jo tätä vähän pelkäsin, mutta tänään se sitten tapahtu. Äsken tultiin kaupasta ja yks kerta autoon istumista liikaa katkas kamelin selän...

Kaikki läheiset kyllä tietää, että mä tein kaikkeni tilanteen pelastamiseks. Anoppi on tätä eroa toivonu jo pitkään, samoin mies on hokenu sitä harvasa päivä. Miehen alotteesta ero nytkin tuli.

On tosi rankkaa luopua monen vuoden aikasesta rakkaasta, mutta minkäs teet. Nyt kävi näin =( Ehkä mua jossain uus onni odottaa, just mua varten... Mä ansaitsen jotain parempaa.

Mä puhun siis näistä =) Nyt ne tekee lopullista kuolemaa.
EDIT: Kaveri toi mulle joku vuosi sitten kirpparilta pelastamansa farkut. Merkki ja koko sopivasti sama kun näissä mun. Ja mikä parasta, MÄ SAIN NE =)


Sanni-neiti kävi 3kk lääkärintarkastuksessa. 10+ arvostelun sai =) Strategiset mitat n. 6kg ja 62,5cm.
EDIT: Vertasin muksujen mittoja ja 3kk ikäisenä Miko on ollu 800g painavampi ja sentin pitempi. Julia taas oli 100g enemmän, mutta 4cm lyhyempi. Sanni meneekin painon puolesta keskikäyrällä, mutta pituuden osalta ylämitoissa =)



3 kommenttia:

Jaana kirjoitti...

Ounou. Yritä nyt selvitä tästä tragediasta - kyllä se siitä ajan kanssa helpottaa,päivä kerrallaan.. =))

Mari kirjoitti...

Tsemppiä!! Aika parantaa haavat :D

Ninalandia kirjoitti...

Tossa ne farkut sohvalla edelleen majailee... En millään raaski niitä roskiin pistää. Jos mä vähän vielä paikkaisin...

Kun voihan niitä käyttää vaikka kotona tai jotain... Eiks nii?

Aika parantaa haavat, muttei vissiin farkkuja =) En tiiä tuliko tää paikkailu niin edulliseks, kun on menny kilometritolkulla lankaa, kangasta, sähköä ja kaiken lisäks ompelukonekin vielä hajos... Että olis ollu helpompaa ostaa uudet farkut.